lördag 23 april 2011

Mitt liv, ganska så komplext

-Ja åter öppnar min andra blogg, eftersom jag har 2 som kan styras från samma panel som den jag använder primärt.
Tanken med denna e väl som alltid, att skrive om mitt liv. För de fasen så mycket enklare att skriva än att snacka om de med någon tomte som kan mer om än än jag själv.
De inte lätt att föra ens liv med muntliga besked, nä ja gillar skriva, då kan man va tyst o låta skriften tala, jo de klart att de gäller o precisera sig så pass avancerat att folk inte missuppfattar en.
Som sagt, tanken med detta projekt e väl o tala om hur ja mår.
Mycket annat med så klart.

Gör jag fel att stänga av ett facebook konto efter de andra? Ja menar, ja mår fan inte bra av de, o de e ju ganska tråkigt o ensamt nu efter snart 3 års facebookande att bara stänga allt. Så gör jag fel i att stänga 3 konton?
Visst säger folk, om de känns bra för dig så gör det. Vafan de e inte de jag vill höra, eller vill o vill höra. Jag vill höra sanningen, o de e inte ett jävla bölande "stäng inte kontot de e så tråkigt utan dig"...
Tro mig, de biter inte, för e ja borta tar det max två dagar innan man e bortglömd, så skippa de jävla snacket.
Jag e komplex, ibland ska de passa mig, världen ska passa mig, ibland e de helt tvärt om, då vill jag dela med mig o sätta andra i första rummet.
Nu e de så att jag e splittrad, ena sekunden kan jag vara hur jävla ego trippad andra sekunden kan jag vara den som delar med mig o e blödig. Som de e nu för sekunden, e jag väldigt ego trippad jävel, LÅT MIG VARA!!! Vill jag skrika till dig, rör mig inte för fan.
Är det fel? Ja det klart de e fel för fan. Knulla din morsa de e väl ett snällt tänkande jag har nu, för jag skiter fullständigt fan i dig just nu. Fråga imorgon, då skiter jag inte i dig.

Jag börjar fatta vad min psykoterapeft sa med splittrad personlighet.
Klarar jag inte av att någon älskar mig så mycket, jag har aldrig stött på någon som ger mig så mycket kärlek som denna kvinna som jag har.
Missförstå mig inte, jag gör vad som helst för henne, hon är verkligen mitt liv, men nu mår jag fan inte bra, jag mår som jag gjorde förr. Det var inte hälsosamt, för jag har för mig att detta jag går genom är en deppression av djupare graden, o jag vägrar äta piller, antideppressiva medel som de så jävla fint heter.

Fan va de e kvavt här hemma, hemma ja, haha detta är fan inget hem, de e en jävla fängelse håla, FITTA säger jag bara, inte fan får man något annat krubb att masturbera i. Jag pissar på de här.
Är jag annorlunda, vad hände med den gulliga fina Micke, ja vafan tror du, har du inte lyssnat på ett enda jävla ord jag sagt, skyll då dig själv, scrolla upp som jag brukar säga.
Dra åt helvete.
Nej jag mår fan inte bra, o andra sidan, du b e h ö v e r inte involvera dig i mitt jävla liv om de e så jävla jobbigt, bug of asshole.
O ja behöver inga jävla allmosor till ord, håll käften och behandla mig som en människa, helst en du inte känner tack.
Jag vill inte förlora den jag älskar men ibland känns de så fejkat allt, som om jag har blitt ersatt, jag vill inte va en som e ersatt av en annan jävel man älskade förr, buhuuuu nu kan jag inte få han, då måste ja hitta en reserv, så fan heller.
Är de äkta så e jag fan bättre en den andra i alla lägen, ja ja e ego för fan, men för mig är hon bättre än någon annan jag haft tidigare, jag tvivlar starkt på att de e ömsesidigt de där. Jaja livet e som de e o jag får väl svälja skiten med alvedon då.
Fuck säger jag bara.
Jag e på de humöret ja, gillar du inte de, ja du vet var dörren e. Den har alltid stått där, liten som stor, ja tvingar inte dig va i mitt liv för hellvete. De ska va fritt i hjärtat att involvera sig i mitt liv.
Hmm nu fattar jag varför folk lämnar mig, jag förskjuter folk ur mitt liv, ja kanske vill va ensam, kanske de, för då har jag mig själv att lita på, snacka med, inga konstiga frågor, inga konstigheter alls som Håkan sa.

Jag vill dö, och jag vill leva, ja har alltid suttit mellan två stolar när de gäller livet, alltid.
Ska jag skylla på morsan eller? Nej tror de e jag som har att skyllas på, morsan lever inte mitt liv inte gör någon annan det heller. Bara jag, så antingen sätter jag en kula i skallen på mig eller så reser jag mig upp, borstar av mig skiten o tar de som en man. Fuck you som kom på det ordspråket, jag antar att du fick en kula i skallen för ditt jävla påhitt.
Ibland vill jag ordna upp allt, ibland vill jag sabba allt, ALLT!!!!
Jag snackar, o ger min lärdom av livet, ingen lyssnar, vafan ska ja hålla på med det då? Jag bloggar men ingen läser om jag inte publicerar de på fejjan, ja ja e egoistisk, men ibland vill man synas o ibland inte. Fuck you all.... De e min ärliga åsikt, så e ärlighet fortfarande de bästa alternativet, ja skulle kunna säga: oooh va ja tycker om dig, du e så fantastisk, du skulle fan köpa de me hull o hår, om ja säger fan va risig du ser ut, fy fan va ful du e jävla idiot. Då skulle du inte köpa de för du skulle inte tro på vad snälla lilla micke säger. Skit ner dig jävla idiot.

Som du ser, jag mår inte bra. Jag e komplex o jävligt dryg när de passar mig JAG E ETT LITET EGO, bom chika bom chika bom bom bom.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar